B2B

Dla podmiotów gospodarczych mamy specjalną ofertę hurtową na cały zaprezentowany asortyment. Zapraszamy do kontaktu pod nr telefonu: 508 870 483, gdzie nasi doradcy przygotują ofertę dostosowaną do Waszych potrzeb.

Kontakt

Adres: ul. Przemysłowa 166 62-510 Konin

E-mail: sklep@contipack.pl

Telefon: 508 870 483

NIP: 6653025155

REGON: 38401601200000

Pytania i odpowiedzi

Jaki jest czas realizacji zamówień?

Realizacja zamówień zwykle trwa do 2 dni roboczych. W zależności od wyboru płatności Twoja przesyłka zostaje nadana
- w przypadku przelewu tradycyjnego lub PayU, wysyłka następuje w dniu zaksięgowania płatności.
- w przypadku przesyłki pobraniowej towar zostaje wysłany niezwłocznie po prawidłowym dokonaniu zamówienia – jeśli zamówienie zostanie złożone do godz. 10.00, towar wysyłany jest tego samego dnia, jeśli później – następnego dnia.

Czas dostawy nadanej przesyłki zależy od wybranej formy:
- w przypadku kuriera i Paczkomatów Inpost, dostawa zazwyczaj realizowana jest w kolejnym dniu roboczym
- w przypadku przesyłki pocztowej, dostawa zazwyczaj realizowana jest w terminie 1-3 dni roboczych.

Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Tak, punkt odbioru:

Contipack Sp zo.o. sp., ul.Przemysłowa 166, 62-510 Konin, Godziny otwarcia: pn-pt: 8:00-16:00

Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Tak, w celu obliczenia kosztów wysyłki prosimy o kontakt z działem handlowym.

Czy mogę otrzymać Fakturę VAT?

Faktury VAT są wystawiane do każdego zamówienia.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Pieniądze zwracane są w terminie do 14 dni roboczych od złożenia skutecznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

Przelewem na wskazane konto.

Jaki jest nr konta bankowego, na które mam dokonać płatności?

Numer konta PKO BP 93 1020 2746 0000 3102 0247 6638, w tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.

Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta w sklepie internetowym?

Tak, przy składaniu zamówienia można wybrać opcję "zamówienie jednorazowe".

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Niestety, z przyczyn technicznych, nie przyjmujemy zamówień telefonicznych.

Jak zmienić lub anulować moje zamówienie?

Aby zmienić lub anulować zamówienie poprosimy o kontakt telefoniczny.

Jak postępować, gdy towar dotrze uszkodzony?

Jeżeli paczka nosi ślady uszkodzenia prosimy spisać protokół szkody w obecności kuriera i przesłać go na nasz adres reklamacje@godan.com.pl, wraz z opisem sytuacji i – w miarę możliwości – zdjęciem uszkodzeń. Jeżeli uszkodzenie zostało zauważone po odebraniu przesyłki również prosimy o kontakt e-mailowy z opisem.

Jeżeli nie znaleźli Państwo tutaj odpowiedzi na swoje pytania prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 508 870 483 od pon-pt w godz 8.00-16.00.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl